Kızlar selam bebeğim 2 aylık oldu çok şükür sütüm yetiyor bez sayısı ve kilo alımı iyi zorda kalmadıkça mama vermiyordum fakat birkaç akşam çok huysuzlanınca mama verdim gazı çok fazla be emmek istiyor sürekli uyumuyordu mama verince uyudu ek olarak günde bir kere versem olur mu acaba böylece yapan var mı