Kızlar cuma günü doğum yaptım ve bebeğim doğarken su içmiş ciğerine su kaçmış atamadı atamadığı içinde başka bir hastanenin yenidoğan yogunbakımına sevk ettiler ikinci gün hemen emzirdim ve 3 saatte bir gidip emziriyorum altını falan alıyorum cişini kakasınıda yaptı sadece bir değeri yüksek çıkmış bugün 10 dan 7 düşmüş ama biraz daha düşmesi lazımmış birde kilo kaybı olmuş 40 gr kadar kilo vermese taburcu olma ihtimali var dedi hemşire sizce nasıl olur bu süreci yaşayanlar bilgi verebilir mi