Bugün eşime kıyafet bakmaya avm gittik kayınvalidem de bizimleydi çocuga bakayım siz alın dedi elini bırakıp tişört bakmaya gitmiş ve o an çocuk kaybolmus dünyam başıma yıkıldı dizlerim çözüldü . Hatanın biyüğü bende nasıl güvenip bıraktım sabahtan beri kendimi suçluyorum beş dk içerisinde bulduk şükür ama bana beş yıl gibi geldi hala kendimi boğmak istiyorum başına gelen varmı kendimi çok kötü hiissediyorum