2bebisannesi_ çok geçmiş olsun ben ara tatilde annemlere gittim aradan 14 gün sonra ayağımda başladı izler ben anladım uyuz annemlerde vardı çünkü kaşıdıkça sivilce gibi izler çıkıyordu artmadan hemen cildiyeye gittim dedim uyuz oldum temas kurdum yoksa alerji diyip gönderiyorlar ve annemlerin aylarca sürdü çok korktum çocuklarıma da bulaşır diye altı kişiyiz evde ve kimseye geçmeden yendim doktordan Ziver hap istedim bide Wilkinson pomad krem berbat bişey aşırı kokulu yanık kokuyorsun bildiğin 3 gün sürdüm 2 gün ara verdim tekrar sürdüm 4 tüp bitirdim Ziver hap da içtim bir hafta sonra kalan hapı yoksa yumurtalar ürüyo tekrardan kötü kıyafetlerinizi giyin 3 gün öyle gezip yıkanın kükürtlü sabunla çarşaflar da batıyor altıma çöp poşeti serdim eşim başka odada uyudu çocuklara temas kurmadım lavanta yağı sirke karıştırıp her yere sıktım sildim dokunduğum ve süpürge hergün yımurta bırakıyor oturduğun yere ardından sevdiğim kıyafetlerimi ailemin hepsinin poşetledim iyileşene kadar kötüleri bıraktım çünki 60 derecede yıkadım sürekli ardından ütü bu arada sağlık ocağından losyon yazdırdım çocuklara eşime onların kokusuz 3 gün sürdüler 2 gün ara tekrar 3 gün Allah sabır versin psikolojik ve bedensel olarak çok yorucu bir süreç sürekli yıka ütüle oruçla çok zorlandım ama on günde atlattım vücuduna da sirke sık ben aşırı araştırmıştım en iyisi Wilkinson pomad ve Ziver ben bu şekilde 10 günde yendim
@muzicelerim2