İyi akşamlar prematüre 3 aylık düzeltilmiş 1,5 aylık kızım var her emzirme sonrası gazdan sonra kusardı hep ama şu 3 gündür neredeyse bütün yediklerini çıkarıyor açlıktan ağlıyor emziriyorum kusuyor ne yapacağımı şaşırdım artık 😢 doktor reflü için ilaç verdi onu kullandığımızdan beri daha çok kusuyor başına gelen var mı lütfen fikri olan yardımcı olsun uyutup uyutmaya korkar oldum boğulacak korkusundan😢