Fulyy Ücretsiz izin hakkım bitti ve ben okula başlamadım haftalık rapor alıyorum yarın 19 Mayıs tatil ya yine de almam gerekiyor mu bilgisi olan var mı sanki müdür almalısın gibi bi sey dedi tam anlamadım soramadım da
coldplayy Fulyy Almalısınız ya da törene katılmalısınız. Yalnız haftalık raporlarla 2026’ ya kadar rapor hakkınızı bitirebilirsiniz. Sonra da ihtiyacınız olabilir.
3oglanannesi Fulyy tüm kurumlara idari izin olduğu için almana gerek yok sanirim canimya.benimde 1 hafta denk gelmişti gecenki bayramda almadim.ama sınıf açman gerektiği içi belki alınır.bielemdim
mdnyldz Merhaba o gün tatil olsa bile siz raporlu değilseniz iş başı yapmamış sayılıyorsunuz ve resmi olarak bir boşluk oluşmuş oluyor bana göre o gün için de rapor almanız gerekecek
Fulyy mdnyldz törene sadece görevli olanlar gidecek ya gitmemişim gibi olur mu ki bilemedim kafamı karıştırdı bu durum
Fulyy coldplayy evet maalesef bitiyor rapor hakkım eşim idare edecek cocukla ilgili olursa mecburuz bakacak kimsemiz yok burda
Fulyy 3oglanannesi yaa aslında bana bi program hazırlıyorlar başlamasam bile okul tatil olduğu için herkes izinli gibi geldi bana da emin olamadım