Oglum 4 yasinda ve dilini cok az bildigi bir ulkede krese gidiyor. Genel olarak etkinliklere katiliyormus ama kimseyle oynamiyormus. Yanina yaklasanlari da istemiyormus oyununu bozacaklar diye. Turk arkadaslariyla oyun kurup oynayabiliyor ama cabuk sikiliyor. Tek basina saatlerce oynayabilir, bazen arada beni ister o kadar. Parkta ise cok nadiren bir arkadas bulup beraber oynar elini tutar birlikte kosar. Genelde kendi oynuyor parkta da. Daha kolay arkadaslik kurabilmesi yasitlariyla iletisime gecebilmesi icin nasil tesvik etmeliyim? Bu yasta normal mi? Ne zaman endiselenmek gerekir?