Ailem eşimin ailesi ve evlendiğimizden beri Büyük baş keseriz geçen yıl yurt dışına gönderdik o kadar güzel bir duygu idi ki,bide bunu gençken çalışırken 24 yaşında deneyimledim 34 de nasıp oldu 10 yıl sonra hem eşim hem ben kestik ama çocuk da köfte et yesin dışardakilee malum diye bu yıl burada keseceğiz sanırım 😊
Henüz almadık