Kızım 2,5 aylıkken uçmuştuk ben o zaman bilmiyordum hem soğuk hem sıcak su soka biliyorsunuz ama ucaktata veriyorlar. Benim kangurum vardı bebek arabasını uçağın kapısında verdim kanguruya taktım bende otururken rahattım en azından kızım uyumuştu emzik vardı ağzında ama emmedi zaten küçük olduğu için uçak sesinde 3 saat uyudu. Önerlerde uyuyordu emzik falanda yoktu. Basinc için mama du emzik ne veriyorsanız vere bilirsiniz. Benim kızım genel olarak basınçtan etkilenmedi sonraki ucuslarindada bir şeye ihtiyaç duymadım kalkiste ve inişte ağlarsa panik yapıp susturmaya çalışmayın sakinleştirin sadece o şekilde basıncı çıkarıyor kulaklarından kimsede bir şey demez zaten. Biraz daha büyük olsaydı başka tavsiyelerde verirdim ama zaten muhtemelen rahat bir bebekse uyur