Dyson v11 kullanıyorum ortalama 1.5 senedir ilk kullanmaya başladığımda duruyor sürekli başlığı dönmüyor 4-5 kere böyle oluyor sonra bu tarz bir problem yaşamıyorum müşteri hizmetleri ile görüntülü görüşme yaptım göndericem süpürgeyi başına gelen oldu mu servis karşıladı mı