Noname987 Bugün oğlumu hiç emzirmedim kesiyorum artık, göğsümün biri şişti iyice sağım yapıyorum pompayla ama çok az çıkıyor. Tamamen bitirmek için ne yapmam lazım
greattobeamom Noname987 miniklerimad Ben ilk 2 gün elle sağım yaptım pompalar çok iyi boşaltamıyor bence memeyi sadece rahatlatacak kadar ama komple sağım yapıp süt üretmini arttırmayın aşırı sertleşip şişmesin mastite sebep olmasın diye az az sağın bir de lahana yapraklarını buzlukta bekletip koydum sütün çekilmesini sağlıyor diye okumuştum işe yaradı bende bi deneyin isterseniz
asennaa Noname987 çok fazla sağım yapmayın, yapabiliyorsanız elle rahatlatacak kadar sağım yapın sadece, duşta iyi oluyor. Birkaç gün ağrısına sabrettim sonra bir şey kalmadı, siz de dayanın
miniklerimad Bende süt kesme aşamasındayım çok doluyor ve canım yanıyor arada rahatlatmak için sağıyorum biraz sabredersek geçecek
Noname987 greattobeamom deneyeyim teşekkür ederim 🙏🏻 çok ağladı mı bebeğiniz gerçekten içim parçalanıyor
greattobeamom Noname987 evet çok üzücü anne için de bebek için de zor, ilk bi kaç gün çok zorlandık aslında meme diye ağlamadı ama hep emerek uyuduğu için uykulara geçişlerde zorlandık bugün bir hafta oldu bırakalı gittikçe o da alışıyor desteksiz uyumaya en güzel yanı da gece deliksiz uyuması :) sabır ve kolaylık diliyorum🙏🏼
Noname987 asennaa Teşekkür ederim öyle yapacağım, ama duygusal olarak çöküntüdeyim nasıl baş ettiniz 🥹
asennaa Noname987 iki gece zorlandık baya. O ağladı ben ağladım dkskdks ama sonra her şey daha güzel inanın
Noname987 greattobeamom Ne güzel sizin adınıza çok sevindim , benim oğlum meme artı sallanarak uyuyan bir bebek meme için ağlıyor evet ama memede çok dalmıyor ilk geçişler dışında. Gece her uyanmasında emiyordu ama dalmıyordu birde sallıyordum saatlerce. Bakalım şimdi nasıl olacak ama içimden bişey söküp alayorlar sanki o kadar zor geliyor ki🥲
Noname987 asennaa Ah o istedikçe ağladıkça içim gidiyo eşim destek oldu hep bugün ama yarın tekiz oğlumla nasıl baş edecem bilmiyorum 🥹 insallah bizim de öyle olur çok üzülüyorum onunla bağımız kopacak gibi hissediyorum
greattobeamom Noname987 inanın bıraktırmaya karar vermeden önce ben de çok duygusaldım hem artık çok yorulmuş bıraktırmak istiyordum hem de çok üzülüyordum ben kendimi bi türlü hazır hissedip cesaret edemiyordum ama baktım ki resmen yaşam kalitemiz düşüyor doğru düzgün uyku yok gece boyu emzirmekten her yerim ağrıyor ve doğru düzgün yemek yemiyordu kızım memeye güveniyordu kararımı verdim bıraktık ve çocuğun iştahı bir açıldı ben şok😂 hala üzüldüğüm çok oluyor ama normal olanın bu olduğunu bilip kendimi teselli etmeye çalışıyorum geçici bi süreçteyiz eminim sizin için de çok daha güzel olacaktır🥰
Noname987 greattobeamom dün gece çok çok zordu bi an pes edecektim hiç uyumadık zaten ve çok ağladı zor sakinleşti ikinci gece de böyle zor oluyor mu 🥹
greattobeamom Noname987 her bebek farklıdır illaki bizim ilk iki gece zordu ama zaman tanıyın kendinize de bebeğinize de istikrarlı davranın pes etmeyin🙏🏼
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Noname987 prolaktin azaltıcı yiyecekler yemelisin ne süt yapıyorsa kaç onlardan mesela maydanoz azaltıyor bol bol tüket onu nişastalı yiyecekler azaltıyor kahvaltıda yumurta vs yeme bi süre ki sütün azalsın kafein içeren şeyler iç