Beren2323 Grip oldu ateşi de vardı doktora götürdük antibiyotik verdi iki kutu biri bitince geçmezse ikincisi kullan dedi ikisini kullandık geçti bi kaç gün sonra tekrar grip oldu burun akıntısı yok burnu tıkalı uyurken horluyor ne yapabilirim