Yanlış bilgi vermiyim en az 1 sene çalışmış olmanız gerekiyor ben sigortamı daha önceden üniversite okurken başlattığım için gerekli gün sayım dolmuştu fakat aynı şirkette 1 sene çalışmış olman gerekiyor diye biliyorum o yüzden ben hamileyken çıkamadım 9 ay boyunca oturduğum yerden çalıştım sonrası da malum çıkış yoktu derken 1 sene doldu öyle hak kazanabildim canım