Gul38_gul Cilt altı implant taktırdım kızlar vücuduma gelmedi cıkarttırmaya gıttım çıkardılar ıkı dıkıs attılar ınıthap olmış enfeksıyon olmuş antibiyotik kullanıyorum kolum çok ağrıyor krem sürüyorum geçmiyor başına gelen var mı tekrar dikiş atılır mı