tde_kbr bazı sebeplerden bir bebeği istemek kadar istememek de normal.Şimdi bi arkadaşım var 2 çocuğu var,eşi işsiz kaldı 4 aydır düzenli işi yok hani 2 gün iş bulsa 3 gün açlar öyle söylim.Korunuyordu her türlü, gebe olduğunu öğrendi.Ne üzüldü hem sevindi napsın, adamın yüzünü zor görüyorum Allahın işi napacaz diyor hem de yavrum fasulyem diye seviyor 😂
Hepsi birer imtihan birer tecrübe. Kuzenimin ikizleri var 33-34 haftalık doğmuşlardı.Biri baya küvözde kalmıştı başka ile acil sevk edilmişti.Baba bi bebekle,anne bi bebekleydi düşünün.Şuan ilkokul 2. Sınıftalar sağlıksal hiçbir sorun yaşamadılar, anca arada grip ☺️
Yengeme sorduğumda dipsiz bir kuyuda gibiydim,çok zordu her saniye demişti.
Geçicek her şey,bir günün sabahı bir günün akşamı derken geçicek.Geçiyor çünkü yaşadım. Geçmez dediğim günler geçti,bitmez dediğim sancılar bitti,gün geldi yavrum doğdu akşam geldi ben doğdum.
Günde 20-22 saat uyanık,emzirmeli sağmalı salondaki fotosentez hayatımın günleri de geçti.Uyudu mu uyumadı mı,beze 15dk da bir bakayım ya pişik olursa,gazı bitse kıvranmasa,şu masajı açayım bu duayı edeyim derken bir dönüp bakıyorum ki; hepsi geçiyor.
Sana her şey kolay olacak diyemem.Yalan duymak istersen, duymak istediğin şeyleri söyleyebilirim o ayrı.
Gerçekler bence daha iyi.Zor günler yaşıyorsun, belki ileri de diyeceksin ki “bunlar daha da zormuş” sonra bi bakacaksın bitmiş gitmiş anlamamışsın... Yeni doğan dönemi nasıl ki geçiyor,ek gıdası dişi emeklemesi yürümesi çişi vs derken gidiyor zaman.
Geçecek merak etmeyin.Ağlıyorsa ağlamak istiyorsan ağla,gülerken de gülersin.İçinde tutma duygularını,stres yapma kendini biriktirme.