dlra01 Kızlar etrafımdaki herkes 40ı çıkınca toparlar diyordu. Bugün 40mız çıktı bizim ve bebeğim kolik bi bebek sürekli ağlıyor çatlayacak gibi sizce 40ından sonra düzeliyor mu🥹🥰