Nazendece benim kızımda da şu sıralar huy değiştirmesi oldu ama büyük değişiklikler yaşamadık açıkçası. Biraz daha benim dediğim olacak diye inat ediyor, bunu karakterinin oturmaya başlaması olarak yorumluyorum. Onlarla inatlaşmamak lazım, biraz ödün verebiliriz. 27 aylık bu arada 🌸