Mukaddeshnn Dertliana afyonkarahisar da oranı sordum 3.09 dediler bizde Adıyamanda basvurmayi düşünüyoruz
tosbiksmoms Dertliana bize aylık ödeme 45 bin TL çıkıyor ve malesef okul masrafı ev masrafı derken bu parayı veremeyiz.
tosbiksmoms merrv26 45 bin TL aylık ödemesi var gelecek senelerde evet kolay olur ama şu an için imkansız ev masrafı okul masrafı da eklenince…
tosbiksmoms zeyneppce biz konuştuk eminevimle 3 4 yıldan bahsediliyor şansimiza ne zaman çıkarsa ama ya uzun süre beklersej diye düşünüyoruz.
zeyneppce tosbiksmoms bu kurali sistem kurasiz sistemleri de var peşinat veriyosunuz beş altı ay sonra veriyorlar
tosbiksmoms saripapatyam_ Allah ödeme kolaylığı versin sizede. Gerçekten çok zor. Yine bir araştiracagiz bizde
tosbiksmoms Ogulluana bizde öyle düşündük ama 2 maaş ya da daha fazla maşimiz olsaydı hemen olurdu tek maaşla 45 bin ödeme ve ev gecindirme şu an için imkansız.
smnbr kubraa006 Karı koca çalışıyoruz ama üzerimizde ev var İkinci bir ev almak istesek 0,99 değil de 2’79 dan falan veriyo mu bankalar bilginiz var mı
Karanirem tosbiksmoms kuzenimde 1 milyon peşin 1,5 milyon kredi aldı çok ödicek ama o ödeme sizi bi kaç yıl zorlar sonra o paranın değeri düşer ve ödemesi hafif gelir bence alın her gecen gün daha zor ne kadar erken o kadar iyi bence