aleynaozalpp14 benim de göğüs ucum yoktu,pes etmeyerek emzirdim.emdikçe göğüs ucu çıkıyor.şuan sütyenden bile belli oluyor uçları.biberon verirseniz memeyi almaz artık.süt de sağımla ,emme gibi olmuyor.zamanla azalıyor.ya da siz sağmayı bırakıp mamaya dönmüş oluyorsunuz.benim size tavsiyem pes etmeyip emzirmeye devam edin.kaşık biberonla falan destekleyin beslenmesini.normal biberon vermeyin.❤️❤️