Hanımlar selam, çok çaresizim tecrübeli anneler bu durumu yaşamış olanlar yorum yaparsa çok sevinirim.. Bebeğim 2050 gr doğdu 37 haftada bugün 10 gün olucak hala küvezde solunumunda ciğerlerinde hiçbir problem yok enfeksiyon vs yok doktor sadece zayıf olduğu için küvezde tuttuğunu söylüyor ve emme refleksi az diyor bu sebeplerden dolayı bebek bu kadar uzun tutulur mu? Hala bize bir zaman vermiyor yolun başındayız tarzı umutsuzca konuşuyor beni emzirme denemesi için çağırmıyor bebeğimi haftalarca daha küvezde tutmak ister gibi.. Çok üzgünüm ilk günler 1950ye kadar düştü şuan güncel 2020 kilo bir alıyor bir veriyor hala tam anlamıyla kilo almaya başlamadı küvez süreci uzatılıyor olabilir mi bir bebek sırf kilo alsın diye bu kadar uzun küvezde kalırmı? 🙏🏻