Kızlar dişlerim kırılıyor dökülüyor doktora gidiyorum yaptırıyorum gene kırılıyor çok ama çok üzülüyorum kafama takıyorum biliyorum çaresiz dert değil ama kendimi Allah korusun kanser vs gibi hissedip dertleniyorum sonra şımarıklık yapma okadar zorda insan var onların yanında seninki dert değil diyorum şükür eşimde en büyük destekçim ama işte hayatımda kötü hiç bişey yok bunun dışında yaptır demeyin yaptırıyorum gene aynı eşimde diyor ki dermansız dert değil yapılır yine diyor ama işte kara kara düşünüyorum zamanımın kıymetini hiç bilmiyorum