Merhaba adetime 12 gün kala bir kaç gün kahverengi lekelenme yaşadım. İl değişikliği yapmıştım havalardan yada enfeksiyon kapmış olabilir miyim gibi şeyler düşünmüştüm. Gebelik gibi bir düşüncem olmadı ama adetim gecikene kadar. Adetimin gecikmeden 2 gun sonra test yaptim negatif. Ama artik 11 gündür gecikiyor. Kasık ağrım sırt ağrım var biraz huzursuz sinirliyim herkese satasiyorum gibi. En önemlisi göbek deligim de ağrı var ilk defa başıma böyle birsey geliyor. Testi yenileyecegim ama sizce bu yaşadığım şey ne olabilir göbek deligi agrisi biraz rahatsız etti beni gebelik değilde başka bir rahatsızlık olabilir mi. Kadın doğuma da sıra aldım.