Deneyimli anneler yardım.
Bebeğim 2 ay 12 günlük. 24 saatte ortalama 4-5 bez değişiyor. Bunun 3 tanesi dolu dolu oluyor bazen. Diğerleri kakalı ve az cişli.
Onun dışında beni çok az emiyor. Beslenme rutinimiz yok yani ne zaman isterse emziriyorum. Ama 2-3 dk emip birakiyor. Bazen biberona sağıp vermek zorunda kalıyorum. O zaman 100ml içiyor ortalama. Beni az az emdiği için genelde memeyi ne zaman versem alıyor. Yine 2-3 dk emiyor.
Beni emince kaç ml emiyor anlayamıyorum.
Kilosu 5600. Bir buçuk haftada 150-200gr almış. Sizce nasıl?