dgltkn Kızlar her ay atak var sanırım , çok zor bir süreç uykusuzluk adapte olmak falan daha bebeğim 3 aylık ama çok zorlanıyorum tam olarak ne zaman oh rahatım kendi oynuyor yiyor vs dediniz tecrübeli anneler bi yazın 😍
Ballilokmam11 dgltkn söyle bu annelik hi bitmiyor ama 😂yaşını geçtikten sonra en azından söyleneni anlıyor he yapıyor mu nadiren ama anlıyor işte 1.5 yaşından sonra felan 2 yaş sendromu başladığı için de bağımsızlık isteyip herseyi kendileri yapmak istiyor genelde 😂
cokbilmismom dgltkn 1 yaş her şey daha da zor. 3 ay çok çok zordu. Ben 4. Ay ve 10. Arası çok rahat ettim. 9. Ayda bir hasta oldu herseyi değişti
binnur37 dgltkn Herşeyi ben yapcam isteği.. İstediği olmadığında kendini yerlere atma ciyaklama ağlama .. Daha sayimmi ?
tineanigra dgltkn ağlama , zor olduğu kadar da güzel ilerde zorlukları değil güzellikleri hatırlayacağız :)
Yusufagahinannesi dgltkn benim oğlum uyku konusunda çok zor bi çocuktu tam uyku düzeni 2 yaşını geçince düzelir gibi oldu bu seferde 2 yaş sendromuna yakalandı o ara kendimi boğup atmak istiyordum o kadar bunaldım ki. Ne zaman 2.5 yaşını bitirdi bir nebze rahat nefes aldım yani bence 2.5 sene çok kötü sonrasında bi tık iyileşti