Aysedemir__ benim kızımında aşırı seyrek oğlumu 2 kez sıfıra vurmuştuk ondan mı bilmem ama epey gür kızımı 1 kere yaptık 😂 belki kışa doğru Bi kere daha yaparız bide şey dedi yengem her banyodan sonra accık uçlarından kes minicik öylede gürleşirmiş bikaç kezdir deniyorum bakalım kışa kadar etkisi olcakmı