hsznysr 23 günlükken 3 saatte bir vermemi söylemişti doktorum o şekilde ilerliyorum. Başlarda sarılık olduğu için 2 saatte bir veriyordum. Bugün 40 günlüğüz geceleri 4 5 saat uyuyabilir dedi doktorum kendisi uyandığında besliyorum artık. Kilo alımımız iyi.