Hiilyuss Akşam sohbeti olsun😂 2 dogum yaptım iki hamilelik geçirdim. Hamileliklerim hep bulantılı geçti. İlk dogumum zor oldu ama özlüyorum neden böyle oluyor siz de böyle misiniz😂
bendenbirtanedahayok Hiilyuss ay asla kolay hamilelik geçirdim şükür ama yok anam yok onu yeme onu yapma eğilme temizlik yapama yatama falan düşününce kalbim sıkışıyor çok zor süreç ya
gizememre Hiilyuss doğumu değil de hamileliğimi özledim çok sakin bulantısız ödemsiz rahat bir hamilelik geçirmiştim 🫠
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Hiilyuss 3 hamileliğimin üçü de rahat geçmesine rağmen özlemedim. 3 hafta önce bugün doğurdum zaten 😁
Elfgrn Hiilyuss Çok özlüyorum doğum sonrası olmasa seve seve hamilelik ve doğum yaşayabilirim tekrardan sonrası için kıçım yemiyor çok zordu. Şimdi birde kızım var ekstra yemiyor.
mamacitaa_ Hiilyuss ben de iki hamilelik iki doğum geçirdim. ikisinin de hem hamilelik hem doğum felaketti.. hiç özlemem, ama şunu diyebilirim o zaman neye bu kadar çok yoruldum diyormuşum ki peehhh 😬😅
sibeldogu Hiilyuss hemde çok özledim kolay hamilelikte yaşamadım yüksek tansiyon Mide bulantısı ama özledim 😂
AlpSol Hiilyuss hiç özlemiyorum, 5 hamilelik 3 doğum yaptım, hamileliğim aşırı bulantılı geçti, şu an 3 oğlum var , Allah isteyene nasip etsin , bana 3 oğlum yeter, bir daha psikolojim kaldıramaz sanki😊
gmzshn 2.gebeliğim şuan bu sefer çok zor geçiyor ama ilki çok güzel geçtiği halde hamileliği ve doğumu sevemedim hiç. Sonrası çok güzel tabi ki❤️
Asyaveannesi04 Hiilyuss hamileliği ve sonrası emzirmeyi çok özlediiim ♥️ eşim pek 2. Bebeği istemiyor ama bu aralar söyler oldu hamilelikte çok tatlıydın, sevimliydin diye 😅
balporsugu7224 Hiilyuss ilk gebeliğim zehir zemberekti ders aldım mı asla kızım şu an 14 aylık 4 aylık hamileyim mutlumuyum asla😆🤣işin şakası çok şükür bı gebelik çok daha rahat ve güzel geçiyor
CuteBadesMama Hiilyuss ahahahh bende özlüyorum ne yalan söyleyeyim, ikisine birden yetişebileceğime dair gözümü karartsam ikinciye tamamım ama maalesef 🫠
beyzzsenturkk_ Hiilyuss hamileliğim çok rahat geçti kızım 2,5 yasında 1 haftadır gündemimiz 2. bebek eşimle. ikimizde deli gibi istiyoruz ama hani bi cesaret gerekiyo ya ha dedimmi yapmak icin işte bizde o yok. eşim isim bile düsünmüs alp arslan olacakmıs erkek olursa kız olursa da duru istiyormus ilk kızımın ismini ben koymustum icinde kalmıs 😂
Hiilyuss beyzzsenturkk_ kardeşlik güzeldir ileride büyüyünce rahat edersiniz 😂😂 benim herkesi gazlayış😂