Zynpsare 2 aylık bebeğim var gündüz uyutamıyorum kucakta bile 10 dk o da derin değil psikolojim bozuldu artık uyumadığı için çok huzursuz
Sunismyson Zynpsare Zynp-61 geçecek canım anneler bir bakmışsınız kafanızı çevirdiğinizde kendi kendine sızmış kalmış görüp şaşıracaksınız bu kadar büyüdüğüne🥲💕
Asyaveannesi04 Zynpsare ana kucağına koyuyordum orda kendi kendine uyuyordu, sonra yatağına alıyordum
zynpks Zynpsare beyaz gürültü yü dene YouTube den aç valla ben ayağımda sallamaya başlamıştım yavaştan alışır dıye de düşünmedim uyuması lazım sonuçta beyaz gürültü iyi gelir sen dene
Zynp-61 Evet öyle tabi ki benim 2. Çocuğum ama ilki böyle değildi gündüz uyurdu 4,5 yaşında oldu oda her çocuk farklı yani ☺️🥹