forumgurmesi
ben de şurada yerimi alayım 🫡
ben de arayıştayım, 6 yıldır kruvaze model perde kullanıyordum (o da evin önü açık diye hiçbir bina vs yok..) ama çok eskidi boncukları düştü, tülü yıprandı sarardı hatta güneş aldığı için hep ben de önemsemedim pek, şimdi bu evden çıkacağız sanırım bir iki aya ev sahibi çok arttırdı kirayı.
yeni bir tane almam şart oldu 😬😅