Merhaba 2. Ayından itibaren gündüz uykuları azaldı geceleri iyi uyuyor doktor gece uyuyorsa sorun yok dedi. Şimdi 3. Ayına girecek bi kaç gündür kısa kısa 10-15 dk uyuyor geri uyanıyor gündüz hep uyanık gece uyuyor gaz mı aç mı diye düşündüm kilosu felan gayet iyi gaz olsa gecede rahatszı olurdu neden sizce