minnakkofte kitapkokusu_ 3,5 aylık hala tek delikli kullanıyorum 2 de var ama birden çok geliyor 3 çok fazla.uyudugu için mi içmiyor acaba ya da emzik tutuyor mu
sutperisi cigdemasyaa hipp kullanıyorum ben. Belki Biberon kaynaklıdır çekemiyor olabilir bende kendisi içmiyor sanmıştım meğersem ememiyormuş