fnd55 kız bu ataklar niye bitmiyor kafayı yiycem tam birini atlatacaz bitecek Heralde derkennnn oburu başlıyor ben daha 3.ay atagina 2.ay 1 haftalıkken girdim bebisimle , şimdi bir kaç gün sonra 3 aylık olcaz bu sefer 4.ay atağı mi basliyak🥹 Sonra tam rahatliycam diycem 5.ay atağı sonra 6. 7.8.9.10.11. derken başlar 1 yaş sendromu 🫂🫂🫂😭 😂😂😂