Kızlar sakın üzülmeyin benim de minyon bir oglusum var hep kafaya takıyorum ama gecen bir ablam var komşumuz kendisi , kızı da su an 12 yaslarında ben buraya geldiğimde kızı bebekti geçenlerde konuşurken cok üzgünüm oglum hala 10 kg dedim o ablam ile konuşurken .Benim kızım 3 yaşında 9 kg dı ben neler yaptım cok üzüldüm yıprandım dedi ama şu an kızı hem uzun hem kilosu normal demem o ki yıprandıgımla kalıyorum ki benim götürmediğim hiç bir bölüm kalmadı