Merhabalar. Doğumdan 35 gün sonra kanamam tamamen bitmisti. 43.gün siddetli kanamam basladı doktora gittim doğum kontrol hapı verdi 10 güne azalacağını söyledi. Fakat neden olduğunu söylemedi. Benimle aynı durumu yasayan var mı ? Emziriyorum. Adet kanaması mı bu yasadığım gercekten beni korkutuyor 😣