Cumadan beri ishal çok kötü ishal maf oldu çocuk gece de ateşi vardi kusma yok dün gitti hastaneye ishal icin şurup vermisler geçmiyor birşey yemiyor sürekli tuvaletteyiz her tuvaleten cikisi da yıkıyorum popusunu bacakları kirleniyor. Gerek yatırması gerekmiyor mu doktor serum felan. Dışkısı turumcusu bazen sari bazen kahve , gıda zehirlenmesimi olmuş acaba tekrar götürmek istiyorum doktora karni ağrıyo bize kakasinda kırmızılık da oluyor.