Sizlere bir sorum olacak uykusuzlukla ilgili. 3 ay 13 günlük bebeğim. Minyon doğdu ve 36.haftada doğdu. Küvez veya yoğun bakıma girmedi çok şüküt. Fakat zayıf olduğu için doktoru en fazla 2 saatte bir beslememi söylemişti bende öyle yaptım. Kilosu toparladı neyseki ama bu defa da 2 saatte bir emmeye alıştı. Zaten emerek uyuyor. 4.ayda uyku eğitimi alacağım fakat ben 3 aydır çok uykusuzum. Gaz problemimiz de var. Her şeyi denedim ama geçmedi aksine gaz damlaları vs daha da kötü yaptı. Gazını çıkarabiliyor fakat ne kadar çıkarırsa çıkarsın yine gaz sıkışması yaşıyoruz malesef.
Bebeğimin gündüz uykularında problem yok uykusu geldiğinde emiyor ve uyuyor. Ev işi, temizlik, yemek gibi işlerim yok yani çocuk uyuyunca ben uyumıyım o işleri halledeyim gibi bir durumum yok ama sabah melatonin salgılanmadığı için zaten istesem de uyuyamıyorum. Uyku için kendimi zorlayınca daha kötü oluyorum. Uyku düzeninde akşam 8-9 gibi uykuya geçiyor ve 4 saat uyuyor, geri kalan saatlerde sabaha kadar 1.5 saatte veya 2 saatte bir kalkıyor. Ben o 4 saatlik dilimde uyuyorum hep. Yani 3 aydır eşimi görmüyorum desem yeridir. Çok uzattım ama soruya geliyorum. Ne zaman bitecek bu uykusuzluk. Bazen bazı annelere denk geliyorum, bebeğim akşam 8de uyuyor sabah 6da uyanıyor gibi cümleler duyuyorum. Bana çook uzak bir durum bu, gerçekten uyku eğitiminden sonra veya aylar ilerledikçe bu uyku değişecek mi?