Kızlar 1 haftalık sezaryen doğum yaptım ilk günler bişey yoktu dünden beri tansiyonum yükseldi dün acile gittim d dimer diye değerim yüksek çıktı psikolojik olarak korku var hep içimde ya bana bişey olursa diye ya ölürsem felan bi an çok iyi hissediyorum bi an nefesim yüreğim sıkışıyo sanki mide bulantısı iştahsızlık yaşıyorum nolur bişeyler diyin bana