dgltkn benim bebeğimde bu durum 2 sebepten olurdu, daha doğrusu olurmuş sonradan anladım 3 ay 25 günlük şu an.
1- Uykusu geldiğinde uyutmayıp uyanık kaldığı süre uzayınca böyle krize girerdi. Uyutmak da çok zor olur uyku krizinden meme de tutmazdı.
2- Emmeye başladığında süt tazyikli geldiği için yetişemez sinirlenir emme sırasında hava yutar gazlanır ağlama krizine girerdi. Bu olay hala devam ediyor o yüzden emzirmeden önce memem sertse önden azıcık sağıyorum biraz yumuşatıyorum. Süt fışkırır da kızım yetişemezse sinir krizi geçiriyor çünkü memeyi bırakıyor. Muhtemelen sağım yapmasam meme reddi olabilirdi. Bu durumları bi değerlendir istersen canım zaten bu dönemdeki meme reddi de ya süt tazyikli geldiği için ya da az geldiği için oluyormuş genelde.