farelikoyunkavalcisi çok teşekkür ederim , ben 3 gün önce bi kaza geçirdim rapor hala çıkmadı yarında resmi tatil , ilk defa yaptım ve kendimi çok suçluyorum aracımız pert durumda, e devletten sürücü trafik kazası barkodlu belge diye bir seye ulastım benim adıma düzenlenmiş orada Sürücü kusur durumu 52/1-a diye bir ibare yazıyor. Karşı taraf benim solumdan vurdu kontrolsüz kavşakta benim kusur durumum ne çıkar çok merak ediyorum🙏🏻