İlaç vermesi lazım ya. İki haftalık lohusayken bana da aynısı olmuştu . Yara içni verilen kremi sürekli kullanıyordum zaten onun harici de sıcak tuttum kendimi. Bir de bana minoset vermişti. Onu kullanınca rahatladım biraz. Size ilaç falan vermediyse muhakkak görünmeniz lazım çok saçma ilaç vermemesi antibiyotik , krem, ağrı kesici şart