Kızlar ev değiştirdik kendi evimize geçtik. Fakat yatak odası oldukça soğuk kiradaki evimizde alıştık 24 25 dereceye kombiyi yakıyorduk. Ama bu ev merkezi sistem. Site konut yönetimi tamamen kapatmış ısınma sistemini yakamiyoruz petekleri. Evde ufo ısıtıcı var ama yakıp uyuyamayıp tabiki çok tehlikeli. Zibin ve alt giydiriyorum bide üstüne kalın tulum ama vücudu ılık. Yüzü yanakları soğuk oluyor ne yapmalıyım bilemedim:( geceleyin ufoyu azcık açsak kapasam bile 21 derece belki oluyorhaliyle gece yine soguk