Sorum başlıkta aslında. Ek gıdaya geçeli bir hafta kadar oldu. Sebze tadımlarına başladık ilk olarak . İki gündür de yoğurt tattırdım. Gayet sakin olan bebek Kolik gibi çığlık çığlığa ağlamaya başladı iki gündür gece gündüz uykumuz yok çok huzursuz çok ağlıyor. Acaba besin alerjisi kendini bu şekilde de gösterir mi ? İnternette böyle olduğu yazıyor ama başına gelen var mı merak ettim