aptallarsizii Kızlar aldıysanız atın buraya fikir olsun bugün LCWkikiye gittim ama benim oğlan durmadığı için doğru dürüst bakmadan çıktım daha bayrama var ama kalabalık olmadan alalım dedik
tultanhanim aptallarsizii bayramda yaylada olacağız soğuk oluyor. Uzun kollu alsam olmaz kısa kollu alsam olmaz. Salopet tarzı elbiseleri vs var zaten onları kullanacağım. Ama scoter istiyordu onu aldık 😅
papatyam-34 aptallarsizii bende bunları aldım oğluma beyaz ayakkabı aldım kızıma da bi tane beğendim ama kararsızım 😂
Merve-miray aptallarsizii Büyük ihtimalle bayramı evde geçiririz gibi. 36 haftalık hamileyim çünkü ☺️🤣 Yoksa etiketli tulumu felan var kızımın onları giydiririm.
aptallarsizii forumgurmesi çok güzelleller güle güle giysin keten takım bende baktım ama kocam kumaşını beğenmedi çok anlıyor ya😂
bakkalemzigi forumgurmesi merhaba çok zevklisiniz 🌸 bende bakayım dedim kızıma bu takımı kızım 2,5 yaş üst beden hep kendi bedeni oluyor alt beden hep büyük oluyor bununda bedeni kalmamış altının bi küçük beden var olur mu sizce kalıplar nasıl
aptallarsizii papatyam-34 oğlunuzun aynısını farklı rengini beğendim resmini de çektim ama eşim beğenmedi😂2 oğlum var ikisine de aynı takım almak istiyorum bakalım inşallah güle güle giysinler yavrucuklar💕kız takımlarına baktıkça içim eriyor🫠
aptallarsizii Merve-miray sağlıcakla gelsin yavrunuz💕evde yenileri varsa kendinizi yormayın güle güle giysin
aptallarsizii Merve-miray sağlıcakla gelsin yavrunuz💕evde yenileri varsa kendinizi yormayın güle güle giysin
tultanhanim aptallarsizii işte gömlekleri salopet takımları vs zaten var, ceketleri de. O yüzden pek düşünmüyorum😅
forumgurmesi aptallarsizii teşekkür ederimm. Aslında erkek bebeğe yazın keten çok yakışıyor oğlum olsaydı hep keten gömlek şort pantolon giydirirdim:)
papatyam-34 aptallarsizii Evet ya kız kıyafetleri çok güzel insanın sürekli alası geliyor çeşit çok 😂
Merve-miray aptallarsizii sağlıcakla gelsin yavrunuz İnşallah 🙏🏻 🥹 aptallarsizii evde yenileri varsa kendinizi yormayın güle güle giysin Aynen bence de ☺️
pembeayakkabilikiz aptallarsizii Ben bunları aldım hava yağmurlu falan olmaz umarım bide üstüne ceket tarzı bısey bakıyorum ☺️