Yer yatağında yatıyorduk bebeğimle 11 aylık. Misafirlikteyiz. Koltuğa dayalı yumuşak ortopedik yatak zaten. Koltukla yer yatağı yüksekliği de iki parmağı geçmez yani bitişik gibi. Koltuğa çıkıp yatağa inip duruyodu. Birden ordan kendini attı yatağa ağlamaya başladı. Çığlık kıyamet. Baktım sağ bileğini kolunu oynatamiyo. Emekleyemiyodu. Böyle neredeyse 5 saat sürdü. Şişlik ,morarma hiç olmadi.Bulunduğumuz yerle merkez arası da uzak ve gece yol çok tehlikeli virajlar vardı hastaneye gidemedik. 5 saatin sonunda bi baktım guluyo yatakta oynuyo emekliyo elini kolunu gayet iyi kullaniyo emekliyo. Neydi bu anlamadım ya. İncinmiş miydi noldu başına gelen var mı. Ya da çocuğum beni parmağında mi oynatti😁