Merhaba güzel anneler oğlum 2.5 yaşında bayadır hiç iştahı yok doktora götürdük sipraktin şurup verdi bir gün ver bir gün verme dedi oda çok uyku yapiyordu bide çocuklarda fazlası zeka geriliği yapiyormuş bıraktık bir iki kaşık yemek yedirene kadar ömrün gidiyor ya ne yapıcam bilmiyorum böyle bi durumda olan varmı bana bi fikir verin lütfen zayıflamış maşallah hareketli de