Kızlar doğumdan sonra bir türlü duzelmedim 2 ay olacak artık hâlâ kabızlık var her lavaboys gittiğimde mahf oluyorum ne yapacağımı bilmiyorum artık ishal olmak için şurup kullandım hap kullandım hayır olmuyor affedersiniz ama diskim taş gibi oluyor ekmek bı şey tuketmeme rağmen bı şey yemekten korkuyorum artık makat çatlağı oluştu zorlandığım için acile gitsem hastaneye gitsem fitil verirler mi acaba ishal olmak için her lavaboya çıktığım da kullanmak için 🥹