Aysuu_123 Merhaba arkadaşlar yeni taşındık Eskişehire. Dün çocuk bir anda ateslendi acile gittik ilac falan verdi ama ayrıntılı muayene olmadı tabiki. Hala ateşli iyi bir doktor araştırıyorum . Memnun olduğunuz doktor var mı ??
merrv26 Aysuu_123 özel hastanede doktor soruyorsanız gürlife da mehmet cengiz öneririm detaylı inceler biz ona gidiyoruz
Boncuk-anne Aysuu_123 şehir hastanesinde nur badak, yıldız akbay öntürk. İkiside iyi ama yıldız hanım biraz sert mizaçlı sevmeyebilirsiniz ilk önerim nur badak
aleksandralarossa Aysuu_123 daha evvel orada yasıyordum. Coşkun Minnet takipliydik ve şahane bi doktor alanında çok çok iyi
Aysuu_123 Sehir hastanesine randevu aldım ama on gün var . Yarın için özelde olabilir acil çünkü ateşi düşünemiyorum kafa bölgesi hep ateşli.
Ay26 Aysuu_123 Acıbadem hastanesinde Necip Tolga Özbay bir de Fırat Beğde var ikiside alanında iyi doktorlar
Aysuu_123 Teşekkür ediyorum . Coşkun nimete gittik hem iğne hem antibiyotik verdi boğaz enfeksiyon varmış. Daha bugün geçti ateş