Bebeğim 2 günlük ilk gün kakası çişi 6 kere falan yaptı ama bugün sadece 1 kere çiş yaptı kaka yapmadı düzenli emziriyorum sütüm çok yağlı kıvamlı zor geliyor sıktığımda da meme ucuna doyuyor mu çekebiliyor mu anlamıyorum. Çiş kakada yapmadı böyle bişey yaşayan var mı yarın kontrole gidicem