Asumanttt bilgi vereyim 2,5 ay önce doğum yaptım beykent üni hastanesinde ücreti zorunlu sezaryen 45 bin doktorum behram barlas bey di çok rahat ve konforlu bir doğum oldu hemşireler ameliyathane ekibi çok güler yüzlü ve profesyoneldi odaları çok temizdi herşeyden memnun kaldım verdigimiz paraya değdi diyebilirim sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz