ilaydauras Bebeğim 37 günlük 3100 kilo Doğdu şuan ki kilosu 4.550 gündüzleri sürekli emmek istiyor asla derin uykuya geçemiyor yatırıyorum 15-20 dakka sonra uyanıyor 1 saatte bir acıkıyor emzir gaz çıkar alt değiştir bu 3 lüde boğulmak üzereyim neden böyle anlamadım asla ev işi vs yapamıyorum öneriniz var mı
Baldanadam_ ilaydauras canım daha çok küçük sürekli emmek istemesi normal her bebek genelde böyledir büyüdükçe emme sıklığı değişecek uzucak merak etme 🌸
organikirmik ilaydauras yani dünyaya adapte olmaya çalışan bir canlı var yanınızda ev işi biraz kalabilir çok mu sorun bu?
oziii1 İlk günler böyledir herkesin böyle. Geçecek sabırla emzirmekten başka çareniz yok. Sıvıyla beslendiği için doymaz bebekler, birde susuzluk çektiği için emmek istiyor vs. Eşinize paslayın çoğunlukla stresiniz azalır.
Baldanadam_ ilaydauras şuan 2 saatte bir besliyorsan 3 saatte bir 4 saatte bir derken sonra ek gıda oluyor hiç birşey için stres yapma daha çok küçük senin kokuna bile ihtiyacı var bak inan bana bugünler çok hızlı geçiyor insan geçmiyor sanıyor ama geçiyor bizim ki 11 aylık oldu valla bazen çok özlüyorum bu zamanlarını 🌸😇